تبلیغات X

تردمیل
تاريخ : 5 خرداد 1395 | 9:17 | نویسنده : هایپر جیم | بازدید : 109

امکان آب کردن چربی های شکم ظرف مدت 6 هفته وجود دارد. البته شما باید در این باره با صبر و حوصله بسیار رفتار کنید و تمام تمرینات و نکات ذکر شده در این مطلب را به درستی انجام دهید.ممکن است در ابتدا این کار برایتان سخت و دشوار به نظر برسد، اما با رعایت آن به مدت چند روز، طوری به این برنامه عادت می کنید که حتی بعد از 6 هفته نیز علاقه ای به کنار گذاشتن آن ندارید و مایل به ادامه و حفظ آن در زندگیتان هستید.

بیشتر کسانی که با معضل چاقی در ناحیه شکم خود روبرو هستند، تصور می کنند برای آب کردن چربی های این ناحیه باید حرکات ورزشی مربوط به شکم و پهلو را انجام دهند، اما این تصور درست نیست. برای لاغری شکم بیشتر باید ورزش های هوازی نظیر دویدن یا پیاده روی بر روی تردمیل، استفاده از دوچرخه ثابت یا الپتیکال را مدنظر قرار داد تا ورزش های شکمی.زیرا از این طریق زودتر به نتیجه دلخواه خود میرسید.
انجام ورزش‌های شکم نیز در کنار ورزشهای هوازی به روند لاغری فرد کمک میکند اما به تنهایی کافی نیست.

آب کردن شکم در 6 هفته

برای از بین بردن چربی در ناحیه شکم باید به انجام این برنامه پایبند باشید.

رژیم غذایی

اولین مرحله در کاهش وزن پیروی از یک رژیم غذایی مناسب است، منظور از رژیم غذایی این نیست که چیزی نخورید یا به قدری به خودتان فشار آورید که بعد از مدتی توان ادامه دادن آن را نداشته باشید.چون در این برنامه 6 هفته ای ورزش نیز وجود دارد نیازی نیست که در مورد رژیم غذایی خیلی به خودتان سخت بگیرید.در طول این مدت باید به رژیم غذایی زیر عمل کنید:

خوردن غذاهای چرب و سرخ کردنی، مواد قندی و غذاهای حاوی شیرین کننده های مصنوعی مثل شکلات، آبنات و... را کنار بگذارید. غذاهایی که دارای نشاسته و کربوهیدرات هستند مانند نان،برنج، ماکارونی و... را تا حد ممکن کم کنید.خوردن آب را تا جایی که می توانید به رژیم غذایی خود اضافه کرده و سعی کنید دربیشتر مواقع میوه و سبزی بخورید تا از گرسنگی کاذب جلوگیری کند.

انجام ورزش هوازی

انجام ورزش‌های هوازی علاوه بر تاثیر مثبتی که بر روی سلامتی بدن از جمله دستگاه قلبی عروقی دارد. سبب افزایش سوخت و ساز بدن و درنتیجه لاغری افراد خصوصاً در ناحیه شکم می شود.برای لاغری در بازه زمانی 6 هفته ای شما باید هر روز یا حداقل 5 روز در هفته به مدت 1 ساعت ورزش های هوازی انجام دهید.اگر مبتدی هستید و روزی 1 ساعت برای شما مشکل است می توانید در چند نوبت از روز این تمرینات را انجام دهید تا به روزی یک ساعت برسید.شما می توانید از دویدن یا پیاده روی تند بر روی تردمیل،استفاده ازدوچرخه ثابت و اسکی فضایی برای تمرینات هوازی خود بهره ببرید.

انجام تمرینات شکمی

پس از انجام ورزش های هوازی با استفاده از تردمیل یا دوچرخه ثابت، نوبت به انجام ورزش های مربوط به ناحیه شکم است، هدف ما از انجام این ورزش ها فرم دادن به عضلات این قسمت می باشد.زمانیکه چربی های ناحیه شکم با استفاده از ورزشهای هوازی آب می شود، سپس نوبت آن می رسد که با انجام ورزش های شکم فرم زیبا به عضلات خود بدهیم.برای این منظور باید حداقل هفته ای 4 بار تمرینات شکمی نظیر دراز ونشست، پادوچرخه و... انجام دهید.

با عمل کردن به برنامه ترکیبی (ورزشی- رژیمی) فوق در مدت 6 هفته و شاید زودتر به نتایج چشم گیری در زمینه آب کردن چربی های شکم خود دست می یابید.که علاوه بر بحث زیبایی اندام در بهبود سلامت فرد و جلوگیری از ابتلا به امراض قلبی، بیماری دیابت ، سرطان و... مفید است.





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
کد امنیتی : * ريست تصوير